Helpdesk Digitale Zorg
//=$text05;?>Wat is Helpdesk Digitale Zorg?
Helpdesk Digitale Zorg biedt ondersteuning bij de digitale zorg van [naam organisatie]. Al uw niet-medisch inhoudelijke vragen rondom digitale zorg kunt u stellen bij Helpdesk Digitale Zorg. Denk aan hulp bij het inloggen, zelfmetingen, videobellen of DigiD.
De servicemedewerkers van Helpdesk Digitale Zorg hebben inhoudelijke kennis over de digitale toepassingen van [naam organisatie] en kunnen u op weg helpen. Daarnaast hebben ze alle tijd voor u. En belt u vaker? Ook dat is geen enkel probleem! Helpdesk Digitale Zorg is er voor u, zodat ook u van de voordelen van digitale zorg profiteert.
Hoe neem ik contact op?
Op [www.helpdeskdigitalezorg.nl/organisatie-naam] vindt u alle handleidingen om zelf aan de slag te gaan. Wilt u liever iemand spreken, dan belt u naar telefoonnummer 085 – 1304575. U spreekt dan altijd met iemand die u begrijpt en samen met u tot een oplossing komt.
Helpdesk Digitale Zorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00. Belt u buiten deze tijden, dan wordt u automatisch door een servicemedewerker teruggebeld met de vraag of u nog hulp nodig heeft. Ook is contact via e-mail en chat mogelijk.